Vi løfter i flok

Bestyrelsen har brug for hjælpende hænder i hele landet. Vi søger derfor medlemmer, der kunne tænke sig at være med i et eller flere udvalg. Det er bestyrelsens håb, at det kan bidrage til afholdelse af flere træninger, og ikke mindst at opbakningen fra medlemmerne vil stige.

Bestyrelsen søger hjælp til følgende udvalg:

• Aktivitetsudvalg – kan arrangere aktiviteter i klubregi fx træning, prøver, foredrag og kurser. Udvalget har ansvaret for at sørge for de praktiske ting, dvs. finde terræn hvis der skal afholdes prøver eller træninger, at de tilmeldte får de fornødne informationer og oplysninger forud for arrangementet mm.

• Udstillingsudvalg – udvalget kan planlægge udstillinger og eksteriørbedømmelser, ligesom der kan arrangeres udstillinger med andre klubber. Udvalget vil være med til planlægning af den årlige SJD udstillingen i Vissenbjerg, ligesom udvalget også vil være med i de praktiske ting før, under og efter udstillingerne.

• Messeudvalg – udvalget hjælper til med planlægning af messer, opstilling på standpladsen, sørge for at lave en oversigt over hjælpere på dagene og klæde dem godt på til opgaverne.

Udvalgene kommer til at arbejde tæt sammen med bestyrelsen, og vil få en tilstrækkelig indføring i opgaverne, så man ikke står på bar bund.

Har du lyst til at løfte med, og dermed også få indflydelse på fremtidige arrangementer? Kunne du tænke dig at være med til at holde aktivitetsniveauet oppe i klubben? Vil du høre mere om et eller flere udvalg? Så kontakt Knud Flemming på formand@drenteklub.dk eller 4028 6565​