BLIV MEDLEM

Ønsker du medlemsskab af Drenteklubben? Udfyld venligst formularen på denne side og indbetal kontingent jvf. herunder

​Hovedmedlemskab: 350,-

Familiemedlemsskab*: 500,-

Seniormedlemskab (over 70 år): 250,-

Juniormedlemskab (under 18 år): 200,-

Støttemedlemskab**: 150,-

* = Et familiemedlemskab af klubben giver endnu en person over 18 år i husstanden mulighed for at deltage i Klubbens aktiviteter, og afgive sin stemme på Generalforsamlingen.

** = Et støttemedlemskab inkluderer ikke stemmeret, ej heller deltagelse i aktiviteter. Man modtager nyhedsbreve og Jagthunden.

Med medlemskab modtager man automatisk klubbens nyhedsbreve, ligesom man også modtager SJD bladet Jagthunden.

Overførsel skal ske til Drenteklubbens konto i Spar Nord som er

reg. nr. 9200 konto nr. 4583693756

Til brug for overførsel fra udlandet er: IBAN nr. DK0692004583693756 og Swiftadresse SPNODK22

Påfør venligst for- og efternavn på overførslen

Foreign members, please write your full name  and use IBAN no. DK0692004583693756 and Swiftadress SPNODK22 for the transfer.

Har du spørgsmål, er du altid meget velkommen til at kontakte vores kasserer Loraine ten Damme på mail: kasserer@drenteklub.dk

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt